1/26/2011

ДЕН 26 :: DAY 26












ПСАЛОМ 26

1 Съди ме, Господи, защото съм ходил в незлобието си, Уповавал съм на Господа без да се поколебая. 2 Изследвай ме, Господи, и изпитвай ме, Опитай вътрешностите ми и сърцето ми. 3 Защото Твоето милосърдие е пред очите ми. И аз съм ходил в истината Ти. 4 Не съм сядал с човеци измамници, И с лицемерци няма да отида. 5 Мразя събранието на злосторниците, И с нечестивите няма да седна. 6 Ще измия в невинност ръцете си; Така ще обиколя олтара Ти, Господи, 7 За да възглася с глас на хваление, И да разкажа всичките Твои чудесни ела. 8 Господи, любя местопребиванието на Твоя дом, И мястото на скинията на славата Ти. 9 Да не отнемеш душата ми заедно с грешните, Нито живота ми заедно с мъже кръвопийци; 10 В чиито ръце има злодеяние, И десницата им е пълна с подкупи. 11 А пък аз ще ходя в незлобието си; Изкупи ме и смили се за мене. 12 Ногата ми стои на равно място; В събранията ще благославям Господа.


PSALM 26

1 Vindicate me, LORD, for I have led a blameless life; I have trusted in the LORD and have not faltered. 2 Test me, LORD, and try me, examine my heart and my mind; 3 for I have always been mindful of your unfailing love and have lived in reliance on your faithfulness. 4 I do not sit with the deceitful, nor do I associate with hypocrites. 5 I abhor the assembly of evildoers and refuse to sit with the wicked. 6 I wash my hands in innocence, and go about your altar, LORD, 7 proclaiming aloud your praise and telling of all your wonderful deeds. 8 LORD, I love the house where you live, the place where your glory dwells. 9 Do not take away my soul along with sinners, my life with those who are bloodthirsty, 10 in whose hands are wicked schemes, whose right hands are full of bribes. 11 I lead a blameless life;  deliver me and be merciful to me. 12 My feet stand on level ground; in the great congregation I will praise the LORD.

No comments:

Post a Comment